Loading

Když za sebe necháte přemejšlet internet

Brňáci se rozhodli změnit lokalitu hlavního vlakovýho nádraží. Z nějakýho důvodu se to nádraží musí nějak hustě jmenovat. Takže si píáristi na magistrátě drbali hlavy a nakonec přišli s geniálním nápadem. Necháme internet vymyslet název za nás.

Každej, kdo nežije pod šutrem, ví, že jakmile svěříte zodpovědnost internetu (respektive lidem na internetu), nemůže to dopadnout dobře. Teda pokud vám jde jen o virál, tak jste v cajku. Musíte ale tak nějak překousnout, že budete vypadat jako hloupí prosťáčci, kteří "zase jednou podcenili sílu těch internetů".

Poučení z historie

Pokus Brna zapojit internet do rozhodování není rozhodně první takový pokus. V minulosti se o podobný PR stunty pokusil nespočet firem. Ty, který si ale člověk zapamatuje, nedopadly dobře.

Jeden z prvních nejneslavnějších pokusů nechat internet o něčem rozhodnout spáchala značka Mountain Dew.

Kdo nezná Mountain Dew, je to americká žbrnda, ale seženete jí naprosto v pohodě i v česku. Je to klasickej hubolep a pokud Mountain Dew pijete v kombinaci s křupkama Doritos, jste (podle internetu) nejspíš cringy neckbeard a weeaboo (nenuťte mě vysvětlovat, googlete).

Mountain Dew vydalo novou příchuť svojí žbrndy s příchutí zelenýho jablka. Protože název Mountain Dew Green Apple byl moc fádní, rozhodli se v MD udělat soutěž o nejvíc cool jméno týhle nový příchuti. Vyhrál název "Hitler Did Nothing Wrong". Samozřejmě do produkce to nešlo, ale kdyby jo, takhle nějak by to vypadalo:

(Vygooglete si TOP 10 z té soutěže, všechny názvy stojí za to).

Není to tak dávno, co se o podobnej kousek pokusila ještě známější firma. Možná nejznámější firma na světe - McDonald's.

Nějakej expert v Mekáči si usmyslel, že by bylo děsně fajn, kdyby lidi mohli dávat návrhy novejch burgerů. Mekáč vytvořil builder burgerů přímo v prohlížeči, takže jste si mohli naskládat dohromady jednotlivý ingredience, kterýma Mekáč disponuje.

Akce Create Your Taste nakonec doopravdy prinesla pár novinek na pulty Mekáče, ale hlavně přinesla neskutečný zářezy v podobě geniálních kombinací. Tohle jsou ty nejlepší:

 

 

 

Asi už teda chápete, co se vlastně snažím říct.

Kdyby to v Brně aspoň bylo vtipný

4chan, což bývalo a asi ještě pořád je takový epicentrum internetovýho trollingu zodpovědný za výše popsaný srandy, se díky bohu o pár brněnskejch kolejí nezajímá. Co mě ale docela zaráží, je, že o názvu Brněnskýho hlaváku může hlasovat každej, kdo se zaregistruje. Stejně to platí i pro podávání návrhů. Takže do druhýho kola, kde je TOP 10 návrhů, postoupili chujoviny jako Brno - Šalingrad, Praha - Venkov, Vídeň - Sever, Brno - Nádr McNádrface.

Donedávna jsem žil ještě v domnění, že vítěznej návrh se prostě nalepí na ceduli a bude rozhodnutý. Před chvíli jsem se ale dočetl, že vítězný návrh bude pouze předán Správě železnic a ta "rozhodne o jeho využití". Jestli to tak plánovali od počátku, nevím, ale vzhledem k té estrádě idiotskejch názvů bych se vůbec nedivil, kdyby se až v průběhu chytl Vokřál za hlavu a začal myslet na zadní vrátka.

Může to teď dopadnout třema způsobama.

a) Vyhraje název Brno - Hlavní nádraží, čímž se krásně ukáže, jak je celá tahle šaškárna k hovnu.

b) Vyhraje nějakej z těch devíti stupidních názvů a na Správě železnic budou mít dost rozumu, aby to smetli ze stolu.

c) Vyhraje nějakej z těch devíti stupidních názvů a Správa železnic pošle do Brna velkýho fakáče se slovy "OK, teď se vaše nádraží jmenuje Praha - Venkov, vy kreténi. Máte, co jste chtěli."

Nemůžu se dočkat.

close

Nejnovější příspěvky

„Já“

„Já“

19. 3. 2016

Kategorie