Loading
« Zpět na reference

Admin aplikace Škoda eZEBRA 2.0

Po vyvinutí nové aplikace eZEBRA 2.0 bylo třeba, aby byl aktualizována i aplikace, která běží v pozadí Zebry.

Takzvanou "Admin aplikaci" využívají poradci zlepšovatelství ke správě obsahu, který Zebrou projde. Důraz byl kladen na co největší zjednodušení nové Admin aplikace oproti poměrně těžkopádné starší verzi. 

Na počátku jsem zajistil vznik specifikace aplikace. Společně s týmem budoucích uživatelů (poradci oddělení zlepšovatelství) jsme vydefinovali jejich potřeby a v několika iteracích jsme stvořili finální zadání, které se zároveň vešlo do budgetu. K zadání jsem také nachystal wireframy jednotlivých stránek aplikace. Specifikace nakonec zabrala 75 stran a hrála důležitou roli, neboť díky ní mohli programátoři intenzivně pracovat na vývoji a minimum času se trávilo vysvětlováním "co je co".

Nová Admin aplikace si zachovala design, bylo nutno využít stejných prvků SAP vzhledu, které byly využity pro starou. Avšak dostala mnoho nových funkcí a ty používané stávající prošly revizí. Nejčastější akce se daly řešit pomocí jednoho či dvou kliků.

Vedle nových funkcí také došlo k očištění a zjednodušení dat, které se z aplikace dají exportovat. Z masivních a neforemných tabulek se udělaly tabulky čisté a přehledné, takže nad nimi lze stavět datovou analytiku bez nutnosti je jakkoliv dále upravovat. Tím se ušetřilo poradcům zlepšovatelství desítky hodin měsíčně a vytvořil se zároveň první krok pro vytvoření datové základny v PowerBI.

Admin aplikace Škoda eZEBRA 2.0
Admin aplikace Škoda eZEBRA 2.0