Loading

Pitomcem v MHD snadno a rychle

MHD obecně je děsně supr věc. Přes všechna zpoždění a všechny „tlačenky“ uvnitř dopravních prostředků se dokážu přenést, protože můžu za směšnej peníz využívat službu, která mě za půl hoďky zaveze do vysněný destinace jménem hokna. Prostě paráda.

Moji „emhádéčkovou“ idylku se ale rozhodli kazit jistí jedinci, které jsem v nadpisu tohoto článku nazval pitomci.

Pitomec je člověk, který absolutně dlabe na ostatní spolucestující a jejich relativní klid narušuje hulákáním do mobilního telefonu.

Pochopím, že čas svých telefonních hovorů si nevyberete. Někdy holt člověk musí volat i uvnitř dopravního prostředku. S čím se ale těžko smiřuju, jsou bezohlední telefonisté, kteří z nějakého důvodu vedou své telefonní rozhovory, jakoby se snažili překřičet letadlový provoz na Ruzyni.

Takové chování je nepříjemné všem cestujícím v dopravním prostředku. „Ta paní do toho telefonu tak krásně ječí,“ neřekl v MHD nikdy nikdo.

Jak si potom má člověk vyložit, že se lidi na jedný straně chrání svoje soukromí zuby nehty, na vašem webu hledají tlačítko pro NEudělení souhlasu s používáním cookies, protože si „cení svýho soukromí“, nejradši by zakázali všechny Google Analytics a když mají někam napsat svoje rodný číslo, tak je vomejvá a chtěli by vás žalovat za narušení soukromí, a na druhý straně nemají problém s tím napráskat na sebe první poslední v ranním autobuse po cestě do kolbenky…

Prostě mi to nedává smysl. Nemůžeme k sobě být hergot trochu slušní a ohleduplní? Pokud musíme telefony vyřizovat v MHD, tak není třeba zvyšovat hlas. Telefony jsou v dnešní době natolik vyspělé, že zachytí i v dobré kvalitě i šepot, natožpak konverzaci vedenou v rozumné hlasitosti.

Myslete na to, až příště zvednete telefon na veřejnosti. A pokud jste opak pitomce, díky za to.

close

Nejnovější příspěvky

„Já“

„Já“

19. 3. 2016

Kategorie